11.4 C
Athens
March 9, 2021
ΣΠΟΡ

H νέα Mercedes C-Class ταράζει τα νερά των premium σεντάν (pics)

h-νέα-mercedes-c-class-ταράζει-τα-νερά-των-premium-σεντάν-(pics)

Το μέλλον της Mercedes-Benz προμηνύεται λαμπρό με βάση τα τελευταία της δημιουργήματα. Όσο τα SUV κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η πολυτελής γερμανική μάρκα δεν σταματάει να επενδύει στα παραδοσιακά σεντάν και εξελίσσει τα γνωστά μοντέλα της, δηλαδή τη C-Class, την E-Class και βέβαια, τη ναυαρχίδα S-Class. Η τελευταία πρόσφατα παρουσιάστηκε στη νέα γενιά της και τώρα φτάνει η στιγμή και για το μικρότερο μοντέλο της γκάμας, τη C-Class. Το μεσαίο executive sedan λοιπόν πρόκειται να παρουσιαστεί στις 23 Φλεβάρη, όμως οι πρώτες φωτογραφίες έκαναν ήδη την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο. 

Από αυτές μπορούμε αμέσως να διακρίνουμε ότι η S-Class επηρεάζει σε τεράστιο βαθμό τη C-Class, τόσο που η τελευταία δείχνει σαν μια… μικρογραφία της πρώτης! Στενόμακρα LED φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, μεγάλες εισαγωγές αέρα και η κλασική μάσκα της Mercedes με το τεράστιο σήμα στη μέση, αποτελούν τα στοιχεία που θα κοιτάξει πρώτα ο παρατηρητής. Το εσωτερικό όμως, είναι αυτό που λέμε… όλα τα λεφτά. Σύμφωνοι, μερικοί δεν εντυπωσιάζονται τόσο από τις οθόνες και το ψηφιακό περιβάλλον που δημιουργούν οι κατασκευαστές στα σημερινά τους αυτοκίνητα. 

Η Mercedes ειδικά, έχει και ένα παραδοσιακό κοινό που ενδεχομένως να προτιμούν την πολυτέλεια που αποπνέει ένα πιο συντηρητικό εσωτερικό, όμως η τεχνολογία προχωράει και η γερμανική φίρμα δεν θα μπορούσε να μην ακολουθήσει τις εξελίξεις. Μάλιστα, σε πολλά θέματα, οδηγεί και τις τάσεις, όπως αρμόζει σε μια μάρκα αυτού του βεληνεκούς. Στο εσωτερικό της νέας C-Class λοιπόν βλέπουμε μια πολύ μεγάλη, κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής που σχεδόν πιάνει όλη την κεντρική κονσόλα. Δεν βλέπουμε πουθενά χειριστήρια κλιματισμού οπότε είναι πολύ πιθανό ο έλεγχος της μονάδας να γίνεται μέσα από την οθόνη. 

Χαμηλότερα υπάρχουν κάποιοι διακόπτες γρήγορης πρόσβασης. Προφανώς, περισσότερα στοιχεία για το τι κάνει ο κάθε ένας θα μάθουμε με την παρουσίαση του αυτοκινήτου, όπου θα έχουμε και περισσότερα στοιχεία για τα συστήματα που θα ενσωματώνονται, αλλά και περισσότερες φωτογραφίες. Μπροστά στα χέρια του οδηγού πάντως, δεσπόζει ένα όμορφο τιμόνι και πίσω από αυτό βρίσκεται άλλη μια οθόνη για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Οι ακριβότερες εκδόσεις θα έχουν και ένα εξελιγμένο Head-Up Display με πλειάδα ενδείξεων για την άμεση πληροφόρηση του οδηγού χωρίς να χρειαστεί να πάρει τα μάτια του από το δρόμο ούτε για μισό δευτερόλεπτο. Στη φωτογραφία που ακολουθεί βλέπουμε ακριβώς τη διαμόρφωση του HUD. 

Για τους κινητήρες τώρα, αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι όλα τα σύνολα θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία, είτε μιλάμε για mild hybrid λύσεις, είτε για Plug-In Hybrid. Τα σύνολα θα είναι όλα των τεσσάρων κυλίνδρων για πρώτη φορά στην ιστορία της C-Class και δεν θα υπάρχουν ούτε V8, ούτε εξακύλινδρα μοτέρ. Ακόμη και η κορυφαία C63 AMG θα χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο κινητήρα που θα συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα. Έτσι κι αλλιώς έχουμε δει τι μπορούν να κάνουν τα τετρακύλινδρα σύνολα της Mercedes. Για την ώρα η γερμανική μάρκα έχει στην γκάμα της τον ισχυρότερο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων παραγωγής με 421 ίππους στην A45 S AMG. Οπότε, ένα τέτοιο μηχανικό σύνολο μαζί με Plug-In Hybrid τεχνολογία που θα ανεβάσει ακόμη περισσότερο την απόδοση, θα δίνει φτερά στην κορυφαία C63 AMG. 

Related posts

Ένωση Παικτών Χάντμπολ: «Δεν μας αρκεί να προπονούμαστε»

times1

Έξαλλος ο Μουτσινάς με τα γεγονότα στη Νέα Σμύρνη: «Με την παραίτηση κάπως δεν το έχουν, φοβούνται;» (vid)

times1

Ένταση έξω από το ΑΠΘ: Αποχώρησαν οι αστυνομικές δυνάμεις που είχαν περικυκλώσει το Πανεπιστήμιο (pic & vid)

times1

«Λόγος Τιμής»: Το ελληνικό συγκρότημα που «ραπάρει» στη νοηματική και υπενθυμίζει ότι η μουσική είναι για όλους

times1

Γουέστ Χαμ – Λιντς 2-0: Σταθερά σε τροχιά Champions League (vid)

times1

Μπόρατς – Ερυθρός Αστέρας 60-71: «Διπλό» με Ουόλντεν

times1

Leave a Comment