15.9 C
Athens
April 16, 2021
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Mercedes-AMG C63 θα είναι ένα υβριδικό κτήνος 550 ίππων!

Η-mercedes-amg-c63-θα-είναι-ένα-υβριδικό-κτήνος-550-ίππων!

Ευτυχώς ή δυστυχώς, τα πράγματα κινούνται με ταχείς ρυθμούς στην βιομηχανία αυτοκινήτου και αυτό στη συγκεκριμένη περίπτωση σημαίνει πως ακόμα δεν έχουμε προλάβει να επεξεργαστούμε όλες τις λεπτομέρειες της ολοκαίνουριας Mercedes-Benz C-Class και ήδη μιλάμε για μία μελλοντική έκδοση της. Όχι όποια κι όποια όμως, αφού η συζήτηση αφορά την κορυφαία, Mercedes-AMG C63 και τις πρώτες βάσιμες φήμες που έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν σχετικά, παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη έκδοση δεν αναμένεται πριν τα τέλη του έτους.

Ήδη γνωρίζουμε ότι η γερμανική εταιρία έχει γυρίσει την πλάτη στον εκπληκτικό V8 της για τη νέα C-Class αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το καυτό sedan θα είναι λιγότερο ισχυρό από τον προκάτοχο του. Το αντίθετο μάλιστα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε, η Mercedes-AMG θα χρησιμοποιήσει τον επίσης εντυπωσιακό, δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που γνωρίσαμε για πρώτη φορά στην A45 μειώνοντας στο μισό τόσο την χωρητικότητα όσο και τον αριθμό των κυλίνδρων σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Παράλληλα, μειώνεται και το βάρος πάνω από τον εμπρός άξονα καθώς ο 4-κύλινδρος είναι 60 κιλά ελαφρύτερος από τον 4-λιτρο V8 κι αν τα 420 άλογα που είναι ικανός να παράγει δεν ακούγονται αρκετά, δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος ανησυχίας.

Η νέα C63 θα είναι plug-in υβριδική κι αυτό σημαίνει ότι εκτός από τον βενζινοκινητήρα, θα διαθέτει και έναν ηλεκτροκινητήρα που αυξάνει την συνδυαστική απόδοση του συνόλου στα 550 άλογα και την ροπή στα 800 Nm! Με πιο απλά λόγια, η κορυφαία C-Class θα είναι ισχυρότερη από ποτέ και αυτή η ισχύς θα της φανεί χρήσιμη καθώς το plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο έχει αυξήσει το βάρος στα 2.000 κιλά περίπου! Τουλάχιστον, αυτό είναι κατανεμημένο σε αναλογία 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες αλλά από την άλλη, τα οφέλη εκτός από την αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή, περιλαμβάνουν και την δυνατότητα κίνησης χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια για έως και 60+ χιλιόμετρα. Αν πάλι, ο οδηγός θέλει να “ξεδιπλώσει” τα χαρίσματα της C63, θα δει την εξηλεκτρισμένη, σπορ λιμουζίνα να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα ή αν προτιμάς, 0.6 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την προηγούμενη γενιά! Συνυπολόγισε την άμεση ροπή που παρέχει ανά πάσα στιγμή ο ηλεκτροκινητήρας, την πρόσφυση που χαρίζει το σύστημα τετρακίνησης, την ταχύτητα του 9-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου και την εξάλειψη του φαινομένου του turbo-lag χάρη στο e-turbo της γερμανικής μάρκας και έχεις ένα τρομερά ικανό και ελκυστικό πακέτο που δυστυχώς, δεν απευθύνεται στον μέσο αγοραστή. Για όποιον θα έχει τα χρήματα να το αποκτήσει πάντως, να είσαι σίγουρος ότι θα το χαρεί και με το παραπάνω.

Related posts

Το Audi Q2 βελτιώνεται και περνά το τεστ αποφυγής ταράνδου.

times1

Εντός του 2021 η πρώτη ηλεκτρική Mercedes-AMG

times1

Mercedes C-Class Sedan &Εstate. Διαθέσιμες από  45350 Ευρώ

times1

Jeep Magneto. Αποκαλύπτεται

times1

Peugeot: Ναι στο ηλεκτρικό 308, μάλλον όχι στο καυτό 308 PSE.

times1

Η Lexus μένει πιστή στα sports cars… αλλά εξηλεκτρισμένα!

times1

Leave a Comment