Δεκαπέντε χρόνια έχουν περάσει από τότε που το όνομα της Toyota Celica σταμάτησε να κυκλοφορεί στην αγορά. Ένα από τα πλέον εμβληματικά μοντέλα, με συνεχή παρουσία από τις αρχές της δεκαετίας του ’70, έκλεισε τον κύκλο του και η θρυλική Celica απλά έπαψε να υπάρχει. Από τότε, η Toyota έχει λανσάρει το νέο 86 (σε συνεργασία με την Subaru), την Supra (σε συνεργασία με την BMW) και το GR Yaris αλλά ενώ έχει δηλώσει πάνω από μία φορά στο παρελθόν ότι θέλει να αναβιώσει τόσο το MR2 όσο και την Celica, τα πλάνα της δεν έχουν προχωρήσει πέραν από εκείνο το σημείο.

Τώρα, η ιαπωνική μάρκα προχωρά στην ανανέωση της κατοχύρωσης των δικαιωμάτων αποκλειστικής χρήσης του ονόματος “Celica”  στις Η.Π.Α. και αυτό, όπως συνηθίζεται σε τέτοιου είδους περιπτώσεις, μπορεί να σημαίνει πολλά ή τίποτα. Δεν αποκλείεται η Toyota να σχεδιάζει την “ανάσταση” της Celica με ένα νέο coupe αλλά αυτό είναι το πιο αισιόδοξο σενάριο και είτε μας αρέσει είτε όχι, συγκεντρώνει τις λιγότερες πιθανότητες δεδομένης της κατάστασης στην οποία βρίσκεται η βιομηχανία αυτοκινήτου. Τα sports cars είναι δύσκολο να δικαιολογηθούν οικονομοτεχνικά καθώς ο όγκος των πωλήσεων τους δεν είναι αρκετά μεγάλος και η Toyota έχει ήδη 3 στην γκάμα της, οπότε ένα 4ο δεν φαντάζει πιθανό. Δεν αποκλείεται βέβαια να υπάρχει ένα “βάπτισμα” με την εταιρία να μετονομάζει το “86” σε Celica αλλά ούτε αυτό ακούγεται πολύ πιθανό.

Κάπως έτσι, φτάνουμε στο… τίποτα. Στην περίπτωση κατά την οποία η Toyota απλά προστατεύει την πνευματική ιδιοκτησία της και δεν σκοπεύει να λανσάρει κάποιο νέο ή ήδη υπάρχον μοντέλο με το όνομα Celica. Το trademark στις Η.Π.Α. έληγε και η εταιρία προχώρησε στην ανανέωση του ώστε να μην βρεθεί κάποιος που θα της το κλέψει μέσα από τα χέρια της. Κάτι που θα επαναληφθεί σε 3 χρόνια από τώρα αφού τόσο διαρκεί η κατοχύρωση ενός ονόματος στην άλλη όχθη του Ατλαντικού. Αν υπάρξει κάποια εξέλιξη πάντως, να είσαι σίγουρος ότι θα είμαστε εδώ για να την αναφέρουμε.