14.3 C
Athens
January 25, 2021
ΣΠΟΡ

Peugeot: Το κύκνειο άσμα των μοντέλων GTi ήχησε (pics)

peugeot:-Το-κύκνειο-άσμα-των-μοντέλων-gti-ήχησε-(pics)

Στο πέρασμα των χρόνων η PeugeotSport έχει παρουσιάσει δεκάδες τετράτροχα «έργα τέχνης» για τους petrolheads όλου του πλανήτη. Οι εκδόσεις GTi ήταν παραδοσιακά στις κορυφαίες επιλογές όποιου ήθελε ένα προσιτό, οδηγοκεντρικό και γρήγορο μοντέλο, ενώ υπήρχαν και άλλες προτάσεις όπως οι Rallye και οι RC. 

Φτάνοντας στο 2021 όμως και μπαίνοντας επικίνδυνα στα νερά της ηλεκτροκίνησης, η Peugeot αλλάζει απότομα ρότα. Τα GTi, μαζί με τα Rallye και τα RC που χρόνια εχουν εξαφανιστεί, μπαίνουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Έχει δηλωθεί επίσημα ότι θα πάψουν να παράγονται αυτοκίνητα σκληροπυρηνικού χαρακτήρα και τη θέση τους θα πάρουν τα PSE (Peugeot Sport Engineered) με υβριδικά κινητήρια σύνολα και διαφορετικό προσανατολισμό. 

Με λίγα λόγια το 308 GTi ήταν το τελευταίο GTi της Peugeot οπότε έχει έναν συλλεκτικό χαρακτήρα, το λευκό 308 GTi όμως που βλέπουμε εδώ, είναι πραγματικά μοναδικό. Πρόκειται για το τελευταίο που βγήκε από το εργοστάσιο της Peugeot οπότε, εκτός από το τελευταίο 308 GTi, είναι και το τελευταίο GTi γενικότερα. Το μεγάλο κεφάλαιο της Peugeot κλείνει με αυτό το πανέμορφο αυτοκίνητο σε λευκό χρώμα που το παρέλαβε ο τυχερός ιδιοκτήτης του από τη Γαλλία. 

Η αντιπροσωπεία που έδωσε το αυτοκίνητο στον ιδιοκτήτη, του επέτρεψε να κάνει και μια βόλτα με ένα 205 Rallye που είχαν στην κατοχή τους, ένα ακόμη θρυλικό μοντέλο που έχουν φτιάξει οι Γάλλοι. Φυσικά, το λευκό 308 GTi συνοδεύεται από ένα επίσημο έγγραφο που πιστοποιεί ότι είναι το τελευταίο GTi όλων των εποχών. Αργότερα, θα έχει μεγάλη συλλεκτική αξία οπότε περιμένουμε ότι ο ιδιοκτήτης του θα το μεταχειρίζεται όπως αρμόζει σε ένα τόσο ιδιαίτερο αυτοκίνητο. 

Μια ακόμη διαφορά που έχει αυτό το Peugeot 308 GTi σε σχέση με τα υπόλοιπα 308 GTi είναι ότι εφοδιάζεται με το νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων που προστέθηκε πρόσφατα στην γκάμα του μοντέλου. Η έκδοση GTi έμεινε ελάχιστα στον κατάλογο ύστερα από αυτό το update, οπότε πολύ λίγα έχουν κατασκευαστεί με τον συγκεκριμένο πίνακα οργάνων που προέρχεται από το νέο 208, σε μεγάλο βαθμό. 

Θυμίζουμε ότι το Peugeot 308 GTi εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα με χωρητικότητα μόλις 1.6 λίτρα. Ο THP βενζινοκινητήρας έχει ενισχυθεί κατάλληλα για να μπορέσει να αντέξει τους 263 ίππους απόδοσης και τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6 δευτερόλεπτα. Η τελευταία έκδοση του μοντέλου έχασε επτά ίππους σε σχέση με πριν (270 ίπποι) καθώς έγιναν μερικές αλλαγές στη χαρτογράφηση, ώστε να πληροί τα όρια ρύπων με βάση τον κύκλο μέτρησης WLTP. Οι επιδόσεις δεν άλλαξαν ωστόσο, από ότι λέει η Peugeot, γιατί βελτιώθηκε το φάσμα απόδοσης και η ροπή αυξήθηκε κατά 10 Nm. Το 308 GTi ανήκει στα πιο απόλυτα και οδηγοκεντρικά μοντέλα της κατηγορίας, με χειροκίνητο εξάρι σασμάν, μπλοκέ διαφορικό και ρύθμιση ανάρτησης για σεμινάριο. 

Related posts

Ο Λιβάια απέρριψε την πρόταση της ΑΕΚ!

times1

Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Opel Ελλάς

times1

Άρης: Υποβάλλεται σε εξετάσεις και ανακοινώνεται ο Μήτρογλου

times1

Σπανού: «Σημαντικό να είμαστε και πάλι στο Ευρωμπάσκετ»

times1

Χιτ: Ο Μπάτλερ επιστρέφει αυτή την εβδομάδα (pic)

times1

Σωκράτης: «Πολύ εύκολο το ‘ναι’, ήρθα για να είμαι νικητής και πρωταγωνιστής»!

times1

Leave a Comment