Η θερμοκρασία στην κατηγορία των compact crossovers αρχίζει να ανεβαίνει αισθητά καθώς η Honda είναι έτοιμη να αποκαλύψει την δική της πρόταση, με τη μορφή του νέου HR-V. Ενός μοντέλου που ενισχυμένο από τον δυναμικό σχεδιασμό και τα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα, σύμφωνα με το πλάνο εξηλεκτρισμού ολόκληρης της ευρωπαϊκής γκάμας της μέχρι το 2022, τίθεται αντιμέτωπο με δημοφιλείς ανταγωνιστές όπως το Renault Captur, το Nissan Juke, το VW T-Roc, το Ford Puma κ.ά.

Κατά το λανσάρισμα του, το Honda HR-V θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στην “e:HEV” έκδοση που θα χρησιμοποιεί μία εκδοχή του υβριδικού κινητήριου συνόλου με τους δύο ηλεκτροκινητήρες και είτε τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson που είδαμε στο CR-V, είτε τον μικρότερο του 1,5 λίτρου που είδαμε στο Jazz. Σε κάθε περίπτωση, το υβριδικό powertrain που έχει επιλέξει η ιαπωνική φίρμα θα συνδυάζεται με ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μίας σχέσης μετάδοσης που λειτουργεί καλύτερα από τα CVT που συναντάμε συνήθως σε τέτοιου είδους οχήματα. Δεν γνωρίζουμε επίσης αν το νέο HR-V θα προσφέρεται και με σύστημα τετρακίνησης που παραμένει μία δημοφιλής πρόταση σε χώρες βορειότερα από την δική μας.

Το έτερο δυνατό χαρτί του Honda HR-V θα είναι ο δυναμικός σχεδιασμός του που αναμένεται, φυσιολογικά, να ακολουθεί τα χνάρια του Civic αλλά σε ένα πιο coupe-crossover σχήμα με έντονα κεκλιμένη οροφή, αεροτομή στο τελείωμα της και μία λεπτή, LED μπάρα στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό περιμένουμε να επικρατήσει μία φιλοσοφία μινιμαλισμού στο design αλλά πλουραλισμού στην τεχνολογία. Περισσότερα θα γνωρίζουμε όσο πλησιάζουμε στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου, στις 18 Φεβρουαρίου.