Έχουν περάσει δύο ολόκληρα χρόνια από την ημέρα που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του το GR Super Sport Concept. Ένα πρωτότυπο που σε εκείνο το σημείο, λειτουργούσε ως προπομπός για το επόμενο αγωνιστικό με το οποίο η Toyota θα συνέχιζε την πορεία της στο World Endurance Championship. Από τότε όμως, έχουν αλλάξει κάποια πράγματα και ενώ το γενικότερο σχήμα του GR Super Sport δεν διαφοροποιείται σε σημαντικό βαθμό, τουλάχιστον από αυτά που μαθαίνουμε, οι κανονισμοί έχουν επιβάλλει στην Toyota να χαμηλώσει τον πήχη όσον αφορά στα μηχανικά.

Γιατί όταν είχαμε πρωτοδεί το GR Super Sport και όταν μαθαίναμε ότι θα “γεννήσει” μία homologation έκδοση όπως προβλέπουν οι Le Mans Hypercar κανονισμοί, η Toyota δήλωνε πως το υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν twin-turbo V6 με χωρητικότητα 2,4 λίτρων και το THS-R σύστημα, παράγει 1.000 άλογα και αυτό μπορεί να ισχύει ακόμα για την έκδοση παραγωγής, αλλά το αγωνιστικό περιορίζεται αναγκαστικά στα 680 άλογα. 680 άλογα που έχουν να κινήσουν μόλις 1.030 κιλά και ένα αγωνιστικό που όπως ανακοίνωσε η ιαπωνική μάρκα θα παρουσιαστεί στις 15 Ιανουαρίου.

Who is ready for a glimpse of our Hypercar while we are 10 days away from its launch?@FIAWEC @24hoursoflemans #TOYOTAGAZOORacing #PushingTheLimitsForBetter pic.twitter.com/sUMpv0lOfU

— TOYOTA GAZOO Racing WEC (@Toyota_Hybrid) January 5, 2021

Κατά την προετοιμασία του GR Super Sport, η Toyota ολοκλήρωσε ένα τριήμερο shakedown στο Paul Ricard της Γαλλίας τον Οκτώβριο που μας πέρασε και άλλες τρεις ημέρες δοκιμών στην Algarve της Πορτογαλίας τον Δεκέμβριο με τα πρώτα αποτελέσματα να είναι ενθαρρυντικά τόσο στον πολύ σημαντικό τομέα της αξιοπιστίας, όσο και σε αυτόν της απόδοσης. Να σημειώσουμε πριν κλείσουμε ότι το ιαπωνικό αγωνιστικό θα κάνει το ντεμπούτο του στα 1.000 μίλια του Sebring στις 19 Μαρτίου.