11.5 C
Athens
January 23, 2021
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Προκαλούν ξανά οι Τούρκοι: Αμφισβητούν με νέες Navtex την ελληνική αρμοδιότητα στα ΝΑ της Κρήτης

Προκαλούν-ξανά-οι-Τούρκοι:-Αμφισβητούν-με-νέες-navtex-την-ελληνική-αρμοδιότητα-στα-ΝΑ-της-Κρήτης

σε λίγο θα βγάζουν Navtex και για το Ιόνιο .Έχουν τρελαθεί τελείως τα μογγολακια

Τουρκοσπορος

02/01/2021, 22:35

Ρε πατε καλα εκει στο Μαξιμου ; Βουλιαξτε τα μεμετια ρε , τι περιμενετε ;

αντι -navtex

02/01/2021, 22:09

στις δικές μας είναι, άνευ ουσίας, η χρησιμότητας από την γείτονος ….

έτσι φαγωμαρα παντού στη Γη

02/01/2021, 21:56

μέχρι τον Αρμαγεδωνα!!!

♤Νικολαος♧

02/01/2021, 21:48

οοοουυυυ…. !!! τη έπαθες Ερντο? πονάς κ εσύ μαζί με τα συριζοπουλα κ τον Ντόναλντ ντακ? πόνεσε πολλή η γερουσία? κ που είστε ακόμα αριστεροτουρκολαγνοι , χανουμακια, ερντογανοφιλοι…. δεν έχετε δει ακόμα τίποτα…. το ποιος γλενταει ποιον το βλέπουμε…. Κυριάκο βάστα γερά το τιμόνι… τα πας πρίμα….!!!

Γτπ Κυβέρνηση

02/01/2021, 21:39

Ακόμα περιμένουμε τις κυρώσεις που θα δάγκωναν.Αλλα είπαμε η χρυσή χρηματοδότηση εκατομμυρίων στα ΜΜΕ δεν μπορεί να μην γίνει… ΣΟΥΡΓΕΛΑ!!!!

σαχλαμάρες άνευ ουσίας

02/01/2021, 21:13

¨εχουν κάνει navtex ήδη οι δικοί μας για την περιοχή. Αυτές είναι και καλά αντι-navtex για τις δικές μας με την δικαιολογία ότι και καλά οι περιοχές είναι δικές τους και μετά ξύπνησαν. Δεν έχει κανένα νόημα αυτή η βλακεία τους, όσο για τα μ@@#στιρια που πετάγονται σαν π@@δες να πουν το κομμάτι τους τι να πω…

Διορθώστε το

02/01/2021, 21:12

Οι τούρκοι δεν αμφισβητούν μόνο με NAVTEX, αλλά και με φρεγάτες και πυραυλακάτους την ελληνική αρμοδιότητα, όχι μόνο στη ΝΑ Κρήτη, αλλά παντού στην Ανατολική Μεσόγειο. Με χαρτο-ΝΑVTEX , απαντάει μόνο αυτός που φοβάται, δηλαδή η ελληνική πλευρά.

Κρητικός

02/01/2021, 20:58

Τα Rafale ποτέ ερχονται;;

Φέρτε άμεσα τα Ραφάλ , παραγγείλετε και τις Μπελάρα και θα δούμε μετά αν θα κουνιούνται τα Τουρκάκια !!!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων