8.1 C
Athens
March 4, 2021
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Νέο Nissan Qashqai. Ο εξηλεκτρισμός το οδηγεί στο μέλλον!

Νέο-nissan-qashqai.-Ο-εξηλεκτρισμός-το-οδηγεί-στο-μέλλον!

Με το σταγονόμετρο συνεχίζουν να έρχονται οι επίσημες πληροφορίες σχετικά με το νέο Nissan Qashqai αλλά σχηματίζουν μία ενδιαφέρουσα εικόνα που η ιαπωνική εταιρία πιστεύει ότι είναι αρκετή για να του επιτρέψουν να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία. Αφού λοιπόν είδαμε τα πρώτα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα προ-παραγωγής αλλά και κάποιες σκοτεινές εικόνες από την εκσυγχρονισμένη καμπίνα, η Nissan αποκαλύπτει ορισμένες λεπτομέρειες για την γκάμα κινητήρων του νέου μοντέλου. Πληροφορίες από τις οποίες λείπει η λέξη “diesel” όπως ήταν αναμενόμενο αλλά επικρατεί ο εξηλεκτρισμός ώστε να επιτευχθεί ο στόχος του 50% “υβριδικών” πωλήσεων μέχρι το 2024.

Καταρχάς, το νέο Nissan Qashqai θα είναι διαθέσιμο με έναν ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων ονόματι 1.3 DiG-T ALiS – εκ του Advanced Lithium-ion battery System. Αυτός, συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο 1300άρη κινητήρα με ένα mild-hybrid σύστημα που επιβαρύνει το Qashqai με 22 κιλά αλλά του επιτρέπει λειτουργίες όπως η υποβοήθηση ροπής (torque assist), το start-stop μεγαλύτερης διάρκειας, η ταχύτερη επανεκκίνηση και το coasting stop (αποκλειστικά με το CVT), μειώνοντας τόσο την κατανάλωση καυσίμου όσο και τις εκπομπές ρύπων. Το σύνολο παράγει είτε 140 ίππους, είτε 160 με την ροπή να είναι και στις δύο περιπτώσεις στα 270 Nm, διαθέσιμα ήδη από τις 1.750 σ.α.λ. Το mild-hybrid σύστημα δε, χρησιμοποιεί ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και είτε χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια για να την απελευθερώσει κατά την επιτάχυνση (ανάμεσα στα 20 και τα 110 km/h) προσφέροντας +6 Nm για έως και 20 δευτερόλεπτα, είτε για να “σβήσει” τον κινητήρα από τα 18 km/h και κάτω, μέχρι την ακινητοποίηση του οχήματος όταν ο οδηγός επιβραδύνει. Κατά τα άλλα, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο 1.3 DiG-T ALiS προσφέρεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα CVT (κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων) ενώ η κίνηση μεταδίδεται είτε στους εμπρός τροχούς είτε, για την έκδοση με τα 160 άλογα και το CVT, και στους τέσσερις.

Εναλλακτικά, ο υποψήφιος πελάτης θα μπορεί να επιλέξει για πρώτη φορά το e-Power κινητήριο σύνολο που συνδυάζεται έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνολική ιπποδύναμη της τάξης των 190 ίππων και ροπή που αγγίζει τα 330 Nm. Το χαρακτηριστικό του e-Power είναι ότι ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας ενώ οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα. Έτσι, ο 1500άρης κινητήρας λειτουργεί μονίμως στο βέλτιστο φάσμα του και ο οδηγός απολαμβάνει την άμεση απόκριση και την υψηλή ροπή του ηλεκτροκινητήρα. Κατά συνέπεια, το Qashqai με το e-Power σύστημα όχι μόνο επιταχύνει ταχύτερα από τους υβριδικούς αντιπάλους του, αλλά το κάνει και πιο ήσυχα (σαν ηλεκτρικό, όπως αναφέρει η Nissan). Επιπλέον, σαν ηλεκτρικό, το Qashqai e-Power προσφέρει και την εμπειρία της οδήγησης με ένα πεντάλ, e-Pedal το ονομάζει η εταιρία, με τον οδηγό να χρησιμοποιεί αποκλειστικά το πεντάλ του γκαζιού για την εκκίνηση, την επιτάχυνση και την επιβράδυνση για το 90% των καταστάσεων. Τέλος, να σημειώσουμε ότι το Qashqai e-Power προσφέρει 3 διαφορετικά modes οδήγησης: το Standard, που αποτελεί την χρυσή τομή ανάμεσα στο Sport, που προσφέρει βέλτιστη απόκριση και πιο… σπορ χαρακτηριστικά και το Eco που ρυθμίζει τα υποσυστήματα με γνώμονα την οικονομία.

Related posts

Το Hyundai Tucson δυσκολεύεται στο τεστ αποφυγής ταράνδου.

times1

Η Mercedes ετοιμάζει την EQE για τον Σεπτέμβριο.

times1

Ford. Προσφέρει δωρεάν έλεγχο και φόρτιση μπαταρίας

times1

Toyota: Πράσινο φως για τον διάδοχο του Aygo.

times1

Τι σημαίνει “V8 Biturbo E Performance” για την Mercedes-AMG;

times1

Infiniti: Το Projet Black S είναι επισήμως νεκρό.

times1

Leave a Comment