Μερικές εταιρίες μοιάζουν σαν να αιωρούνται σε ένα σύννεφο αβεβαιότητας και αστάθειας καθώς οι διοικήσεις τους, σχεδόν από την ημέρα της ίδρυσης τους, δεν έχουν καταφέρει να τις φέρουν σε μία θέση που δεν χρειάζεται να ανησυχούν για την επόμενη ημέρα. Μία από αυτές είναι η Spyker που σύμφωνα με δημοσιεύματα, κατέθεσε για άλλη μία φορά αίτηση πτώχευσης παρά το γεγονός ότι τον Σεπτέμβριο του 2020 βρήκε νέα αφεντικά αλλά πιο σημαντικά, νέα χρηματοδότηση.

Έτσι, άρχισε να καταστρώνει σχέδια για το λανσάρισμα δύο νέων μοντέλων. Νέων, όχι με την έννοια ότι δεν τα έχουμε ξαναδεί, αλλά εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν πέρασαν ποτέ στην παραγωγή: το πρώτο ήταν το D8 Peking-to-Paris και το δεύτερο, το B6 Venator – ένα SUV και ένα sportscar. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι η Spyker έχει ξεμείνει από χρήματα. Οι δύο Ρώσοι επιχειρηματίες, ο Boris Rotenberg και ο Michail Pessis, δεν πρόσφεραν ποτέ αυτά που είχαν υποσχεθεί και έπειτα από την πτώχευση της Spyker Events και της Spyker Service πριν από λίγο καιρό, η πτώχευση της Spyker NV ήταν απλά το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της ολλανδικής εταιρίας.

Ο CEO της, Victor Muller, δεν εγκαταλείπει τις προσπάθειες όμως. Σύμφωνα με τον Muller οι πιθανότητες να βρεθεί κάποιος επενδυτής “είναι πολύ υψηλές” αλλά δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε περισσότερα. Ούτε για το πώς κατέρρευσε η συμφωνία (αν υπήρχε) με τους Ρώσους, ούτε ποιος μπορεί να έχει διάθεση να επενδύσει σε μία μάρκα με έντονη προσωπικότητα, αλλά πολλά προβλήματα.