Όσο περιμένουμε από τη Renault να αποκαλύψει το πλάνο ανάκαμψης που θα αποτελέσει τον “χάρτη” της εταιρίας για τα επόμενα χρόνια και θα φέρει την σφραγίδα του νέου επικεφαλής της, Luca de Meo, ήδη έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν φήμες για τα άμεσα πλάνα της γαλλικής μάρκας. Πλάνα που έχουν ως απώτερο στόχο τον επαναπροσδιορισμό της Renault στο παγκόσμιο στερέωμα και την αύξηση των πωλήσεων με την αναβίωση, αν αληθεύουν οι πληροφορίες, κλασικών ονομάτων για τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της.

Δύο πηγές ανέφεραν σε έγκυρο μέσο ότι ο de Meo θέλει να φέρει ξανά στο προσκήνιο τουλάχιστον δύο ονόματα από το παρελθόν της Renault. Το 4L, ένα αυτοκίνητο πόλης που λανσαρίστηκε τη δεκαετία του ’60 ως το αντίπαλον δέος για το κλασικό Mini και το Fiat 500 θα “αναγεννηθεί” ως ηλεκτρικό για τη νέα εποχή της εταιρίας και ένα πολύ πιο “βαρύ” όνομα, αυτό του Renault 5 που μας έδωσε δύο γενιές από το λανσάρισμα του στις αρχές της δεκαετίας του ’70, μέχρι την αντικατάσταση του από το Clio στα μέσα της δεκαετίας του ’90.

Προς το παρόν, δεν έχουμε κάποια ουσιαστική πληροφορία σχετικά με τα δύο μοντέλα εκτός από το ότι ενδεχομένως να χρησιμοποιούν την ίδια αρχιτεκτονική με το Zoe. Η εναλλακτική είναι να βασιστούν πάνω στην καινούρια, CMF-EV πλατφόρμα της Συμμαχίας που θα χρησιμοποιήσει πρώτο το Megane eVision που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του ως πρωτότυπο στα τέλη του προηγούμενου έτους. Το ηλεκτρικό crossover αναμένεται να περάσει σύντομα στην παραγωγή όπως και 3 νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα από την Alpine που απ’ ότι φαίνεται, υπάρχει σχέδιο να μετασχηματιστεί σε μία “ηλεκτρική” μάρκα επιδόσεων.