Όσο η βιομηχανία αυτοκινήτου κάνει βήμα προς τον εξηλεκτρισμό ως λύση για τους διαρκώς αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, τόσο το πετρέλαιο θα χάνει υποστηρικτές. Ειδικά μετά το σκάνδαλο “Dieselgate” οι πετρελαιοκινητήρες έχουν αποκτήσει ένα στίγμα που δύσκολα θα αποτινάξουν και οι κατασκευαστές, αναζητώντας τρόπους να περιορίσουν τα κόστη τους, εύκολα μπορούν να πάρουν την απόφαση να εγκαταλείψουν την εξέλιξη των πετρελαιοκινητήρων τους για χάρη της τεχνολογίας του εξηλεκτρισμού. Στο κάτω-κάτω, το κόστος της εξέλιξης ενός κινητήρα ώστε αυτός να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων είναι υψηλό και από την άλλη, μάλλον έχει αποφασιστεί ότι ο εξηλεκτρισμός αποτελεί το μέλλον.

Έτσι, δεν προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι και η Hyundai, μεταξύ άλλων, γυρνά την πλάτη στο diesel. Σύμφωνα με δημοσίευμα κορεατικού μέσου που δεν έχει επιβεβαιωθεί από την ίδια την εταιρία, η Hyundai έχει σταματήσει την εξέλιξη των πετρελαιοκινητήρων της ήδη από το δεύτερο μισό του 2020. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι πετρελαιοκινητήρες που ήδη διαθέτει στην γκάμα της θα αφαιρεθούν σύντομα, απλά δεν πρόκειται να δούμε να ανανεώνονται ουσιαστικά ή, πολύ παραπάνω, να λανσάρεται κάποια νέα γενιά. Τουλάχιστον δεν ανησυχούμε για τους βενζινοκινητήρες του Group καθώς η Hyundai σκοπεύει να συνεχίσει να εμπλουτίζει το portfolio της με υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα.

Αν λοιπόν οι πηγές του κορεατικού μέσου έχουν αξιόπιστες πληροφορίες, η Hyundai γίνεται μέρος του συνόλου των κατασκευαστών που έχουν σκοπό να παραγκωνίσουν την συγκεκριμένη τεχνολογία. Να θυμίσουμε ότι η Volvo ήταν μία από τις πρώτες εταιρίες που το αποφάσισαν, η Volkswagen έχει δηλώσει ότι θα σταματήσει την εξέλιξη όλων των Μ.Ε.Κ. μετά το 2026, η Fiat Chrysler Automobiles θα “καθαρίσει” την γκάμα της σταδιακά από το 2022, η Nissan το ίδιο, η Toyota το έχει ήδη κάνει πράξει και στην ίδια πορεία κινείται και η Subaru.