Οι περισσότεροι κατασκευαστές σηματοδοτούν την στροφή τους στον εξηλεκτρισμό, ή το τέλος μίας εποχής και την αρχή της επόμενης τέλος πάντων, με μία μικρή ή μεγάλη αλλαγή στο image τους. Και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να επικοινωνήσεις την αλλαγή στην στρατηγική σου από μία αλλαγή στο σήμα σου. Μπορεί να μοιάζει με μία επιφανειακή αλλαγή, αλλά στην πραγματικότητα φανερώνει πολλά, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση της General Motors που υιοθετεί μία νοοτροπία μηδενικών ατυχημάτων, μηδενικών εκπομπών ρύπων και μηδενικής συμφόρησης.

Με πιο απλά λόγια, ασφάλεια, ηλεκτροκίνηση και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης ή αν προτιμάς, ακριβώς ότι προωθούν οι περισσότερες εταιρίες αυτήν την περίοδο. Το νέο σήμα της αμερικανικής εταιρίας έρχεται λίγο μετά την αναβίωση του Hummer ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό “super-pickup” και την ανακοίνωση της General Motors για την επένδυση που αγγίζει σε ύψος τα 27 δισεκατομμύρια δολάρια για να λανσάρει 30 νέα ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2025. Και αυτή ακριβώς η δέσμευση είναι που προσπαθεί να προβάλει με το νέο σήμα.

Σε αυτό, προφανώς διατηρείται το ακρωνύμιο αλλά τα γράμματα είναι πλέον “μικρά” δημιουργώντας μία αίσθηση εκσυγχρονισμού και προσβασιμότητας. Το σχήμα του “m” φέρνει στο μυαλό μία πρίζα ενώ το νέο χρώμα θυμίζει “τον καθαρό ουρανό ενός μέλλοντος μηδενικών εκπομπών ρύπων”. Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό το μέλλον έχει η νέα, ηλεκτρική αρχιτεκτονική Ultium της General Motors που θα χρησιμοποιείται όχι μόνο στο Hummer, αλλά σε μία σειρά νέων οχημάτων παρέχοντας αυτονομία έως 725 χιλιομέτρων ανάλογα με τις απαιτήσεις του εκάστοτε μοντέλου. Μαζί με το νέο λογότυπο πάντως, η General Motors λάνσαρε και τη νέα καμπάνια marketing που ονομάζεται “Everybody In”, με την οποία θέλει να πάρει ηγετικό ρόλο στην μεταμόρφωση της κοινωνίας – είτε αυτό αφορά την παροχή βοήθειας στην δημιουργία υποδομών, είτε την ώθηση για πρόοδο στις τοπικές κοινωνίες, είτε απλά την προσφορά ενός test drive ηλεκτρικού μοντέλου για να επικοινωνήσει τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας.