Αργά ή γρήγορα, η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού θα περάσει και στα μοντέλα επιδόσεων. Ήδη αρχίζει να γίνεται διαθέσιμη σε ολοένα και περισσότερα αλλά λιγότερο… ειδικά μοντέλα στην συντριπτική πλειοψηφία των κατασκευαστών αλλά να είσαι σίγουρος ότι μέσα στα επόμενα χρόνια, για να μην πω μήνες, θα αρχίσουμε να βλέπουμε και τα πρώτα εξηλεκτρισμένα μοντέλα επιδόσεων μαζικής παραγωγής. Ένα από αυτά, θα προέρχεται από την BMW που ανακοίνωσε επίσημα ότι θα το παρουσιάσει εντός του 2021.

Η δήλωση είναι “κρυμμένη” σε ένα εκτενές κείμενο για την υπέρβαση που έκανε η BMW, αυξάνοντας τις πωλήσεις των “M” κατά 6% ακόμα και παρά την πανδημία που έχει παγώσει την αγορά. 144.218 αυτοκίνητα είναι αυτά που πουλήθηκαν εντός του 2020 και ταυτόχρονα, ο πήχης για το 2021 που δεν θα δούμε μονάχα την M5 CS (κάποια στιγμή εντός του Ιανουαρίου) και το λανσάρισμα των M3 Sedan και M4 Coupe, αλλά και του πρώτου εξηλεκτρισμένου μοντέλου της M GmbH!

Κατά τη διάρκεια του 2021, η BMW M GmbH θα παρουσιάσει το πρώτο ηλεκτρικά κινούμενο αυτοκίνητο επιδόσεων στην ιστορία της.

Αυτό αναφέρεται στο δελτίο τύπου και η αλήθεια είναι ότι δεν περιέχει πολλές πληροφορίες. Όχι μόνο δεν γνωρίζουμε ποιο θα είναι το μοντέλο, αν θα είναι κάτι εντελώς νέο ή μία έκδοση ενός υπάρχοντος μοντέλου αλλά δεν διευκρινίζεται αν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, plug-in υβριδικό, υβριδικό ή ήπια υβριδικό. Με πιο απλά λόγια, η γερμανική μάρκα μας κρατάει στο σκοτάδι και μας αναγκάζει να περιμένουμε για να δούμε τι έχει ετοιμάσει. Όσο για το 2022; Σύμφωνα με τον Markus Flasch, τον καθ’ ύλην αρμόδιο για οτιδήποτε έχει να κάνει με την M GmbH, θα είναι μία χρονιά γεμάτη εκπλήξεις, ότι κι αν σημαίνει αυτό. Φαίνεται πως η μάρκα θέλει να γιορτάσει την 50η επέτειο της με… σαματά!