3.4 C
Athens
January 19, 2021
ΣΠΟΡ

Αλλαγές στην καθημερινότητα που θα σας βοηθήσουν στην απώλεια κιλών

Αλλαγές-στην-καθημερινότητα-που-θα-σας-βοηθήσουν-στην-απώλεια-κιλών

Οι περισσότεροι και μόνο στο άκουσμα τις λέξης «δίαιτα» αγχώνονται, με αποτέλεσμα είτε να μην παίρνουν ποτέ την απόφαση να χάσουν κιλά είτε να παρατάνε την προσπάθεια πολύ γρήγορα. 

Όμως η απώλεια βάρους δεν είναι δύσκολη υπόθεση, γιατί εάν κάνετε μερικές μικρές αλλαγές θα καταφέρετε το στόχο σας. Εάν θέλετε να δείτε πώς θα χάσετε όλα τα περιττά κιλά εύκολα και γρήγορα, συνεχίστε την ανάγνωση.  

Εντάξτε στα γεύματα σας και τις τρεις ομάδες τροφίμων: πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και υγιή λιπαρά. Αυτή η επιλογή θα σας βοηθήσει να νιώθετε χορτάτοι και γεμάτοι ενέργεια. Επιλέξτε άπαχες πρωτεΐνες, δημητριακά ολικής άλεσης και για υγιή λίπη, όπως αβοκάντο, ανάλατους ξηρούς καρπούς και ελαιόλαδο.

Βάλτε στο μισό πιάτο λαχανικά. Μπορεί αυτή η πράξη να σας φαίνεται συνηθισμένη όμως οι περισσότεροι δεν την ακολουθούμε. Παρόλα αυτά με το που ενσωματώσετε τα λαχανικά σε κάθε σας γεύμα, θα αρχίσετε να χάνετε βάρος, χωρίς να κάνετε κάποια ιδιαίτερη προσπάθεια.

Να ασκείστε μέρα παρά μέρα για 60 λεπτά. Η σωματική δραστηριότητα θα σας φτιάξει τη διάθεση και θα σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες. Βγείτε για τρέξιμο ή για ποδήλατο ή κάντε ασκήσεις στο σπίτι. 

Κάντε διατροφικές ατασθαλίες. Ναι σωστά διαβάσατε. Μπορεί να σας ακούγεται περίεργο, όμως οι περισσότεροι άνθρωποι δυσκολεύονται να χάσουν κιλά και να διατηρήσουν αυτή την απώλεια μακροπρόθεσμα εάν απαρνηθούν τις αγαπημένες τους τροφές. Έτσι λοιπόν αν σας αρέσουν τα γλυκά μπορείτε να τρώτε ένα μικρό γλυκάκι που και που, έτσι ώστε να μην νιώθετε ότι καταπιέζεστε.  

Κρατήστε ένα ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να κρατήσετε ένα ημερολόγιο τροφίμων, που ίσως δεν γνωρίζετε, αν δεν κρατάτε ήδη ένα. Ένας από τους καλύτερους λόγους είναι ότι, σας δείχνει τι καταναλώνετε κάθε μέρα και σας επιτρέπει να είστε πιο ενήμεροι για το πώς και πότε τρώτε. Αυτό μπορεί να σας αποκαλύψει πολλά σχετικά με τις διατροφικές σας συνήθειες, τις ομάδες τροφίμων που προτιμάτε και τους λόγους για τους οποίους καταφεύγετε στο φαγητό, όπως αν είστε αγχωμένοι, αν βαριέστε ή αν πεινάτε πραγματικά.

Αλλάζοντας λοιπόν κάποια πράγματα στις καθημερινές σας συνήθειες θα καταφέρετε να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά. Όμως αυτό που πρέπει όλοι να θυμάστε είναι πως η απώλεια βάρους δεν θα συμβεί εν μια νυκτί. Είναι αποτέλεσμα πολλών πραγμάτων και αλλαγών που πρέπει να γίνονται σταθερά και χωρίς βιασύνη.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ GALLERY
6 photos

Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits


Related posts

Κορυφή η Λιλ, «πάγωσε» στο 90΄η Λυών! (vids)

times1

Χοκς – Τίμπεργουλβς 108-97: Νίκη για τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ (vid)

times1

LIVE Γκρίζλις – Σανς

times1

Άρσεναλ – Νιούκαστλ 3-0: Ξανά στη δεκάδα με οδηγό τον «Όμπα» (vids)

times1

Ρεάλ – Ερυθρός Αστέρας 77-79: Στα αποδυτήρια με τραυματισμό στην πλάτη ο Ρούντι!

times1

Οι «ιπποπόταμοι της κοκαΐνης» του Πάμπλο Εσκομπάρ, κατέκλυσαν την περιοχή και αναπαράγονται ανεξέλεγκτα (vid)

times1

Leave a Comment