4.6 C
Athens
January 28, 2021
OIKONOMIA

Έρευνα PULSE: Aύξηση διαδικτυακών αγορών, μείωση δαπανών για τους καταναλωτές

Έρευνα-pulse:-aύξηση-διαδικτυακών-αγορών,-μείωση-δαπανών-για-τους-καταναλωτές

Nίκος Υποφάντης

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία έρευνας της PULSE για τις καταναλωτικές συνήθειες μέσα στον Δεκέμβριο. Σύμφωνα με αυτή, έξι στους δέκα καταναλωτές  στην περιφέρεια Αττικής αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες από ηλεκτρονικά καταστήματα, τρεις περισσότεροι από την περίοδο πριν από την πανδημία.

Tα στοιχεία της έρευνας της PULSE αναλυτικά

Ωστόσο, ένας στους δυο καταναλωτές ξοδεύει λιγότερα για αγορές, ενώ παρά το γεγονός ότι η εξυπηρέτηση των eshops είναι μέτρια, ένας στους δυο δήλωσε ό,τι καλύφθηκαν πλήρως οι ανάγκες του μέσω των ηλεκτρονικών αγορών.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών. 

- -

Related posts

Πρόεδρος Fed: «Εξαιρετικά αβέβαιες» οι οικονομικές προοπτικές των ΗΠΑ

times1

Ο οικονομολόγος της ΕΚΤ Φίλιπ Λέιν στον ΣΚΑΪ: Ισχυρή ανάκαμψη μετά την πανδημία

times1

ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ: Πότε πληρώνονται δώρο Χριστουγέννων- αναστολές Ιανουαρίου-αποζημιώσεις ειδικού σκοπού

times1

Δεκαετές ομόλογο: 3,5 δισ. άντλησε η Αθήνα, 29 δισ. οι προσφορές

times1

Επιστρεπτέα Προκαταβολή 5: Πιστώνονται 639 εκατ. ευρώ – Διευρύνονται οι δικαιούχοι – Ποιους αφορά

times1

ΔΝΤ: Εφησυχασμός σε αγορές με προσδοκίες για διατήρηση χαλαρής νομισματικής πολιτικής

times1

Leave a Comment