4.4 C
Athens
January 18, 2021
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Nissan Qashqai 1.7 DCi 150PS 4×4. Πλήρες

nissan-qashqai-17-dci-150ps-4×4.-Πλήρες

Σε μία εποχή που τα δικίνητα βενζινοκίνητα SUV δείχνουν να προηγούνται σταθερά στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού, επιλέξαμε να δοκιμάσουμε τη πετρελαιοκίνητη και παράλληλα τετρακίνητη έκδοση του αειθαλούς Nissan Qashqai με το νέο μηχανικό σύνολο των 1.7 λίτρων με τους 150 ίππους. Έχοντας μάλιστα πολύ πρόσφατη και τη δοκιμή του Nissan Qashqai 1.3 βενζίνης, με τη κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός μόνο τροχούς, ήταν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για ένα άτυπο συγκριτικό, κυρίως στο μυαλό μας, για το αν οι πετρελαιοκίνητες τετρακίνητες εκδόσεις, συνεχίζουν να μας αρέσουν περισσότερο.

Με δεδομένο λοιπόν ότι έχουμε σταθεί πολύ αναλυτική στα της εξωτερικής και εσωτερικής εμφάνισης, όπως και στα χωροταξικά και σε συστήματα ασφαλείας στη πρόσφατη δοκιμή του 1.3, εδώ θα δώσουμε βάση τόσο στον κινητήρα, όσο και στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Ξεκινώντας λοιπόν από το μηχανικό σύνολο των 1.7 λίτρων, θα πρέπει να σημειώσουμε πως είναι εντελώς καινούριο και πως στην ουσία είναι ο αντικαταστάτης του 1.6 με τους 130 ίππους. Ο νέος αυτός κινητήρας, διαθέτει 20 ίππους παραπάνω καθώς και υψηλότερη ροπή κατά 20 Nm. Είναι διαθέσιμο τόσο με CVT κιβώτιο όσο και με μηχανικό έξη σχέσεων, όπως στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας.

Επίσης διατίθεται τόσο σε εκδόσεις 4χ2 όσο και σε 4χ4 όπως ήταν της δοκιμής μας. Το βασικότερο χαρακτηριστικό του νέου αυτού μηχανικού συνόλου, είναι η πολιτισμένη λειτουργία του και η πλήρης έλλειψη θορύβου και κραδασμών, σε σημείο που σε κάνει να αναρωτιέσαι αν όντως πρόκειται για έναν κινητήρα πετρελαίου. Τα 9.5’’ για το 0-100 χλμ./ώρα όπως και τα 192 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας είναι απολύτως εφικτά νούμερα. Αντίθετα τα 5.2 λτ./100 χλμ. της μέσης κατανάλωσης, που ανακοινώνει η εταιρία, είναι σχεδόν ανέφικτα, καθώς κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας τα 7 λτ./100 χλμ ήρθαν με σχετικά προσεκτική οδήγηση. Η ροπή του και το «τράβηγμα» δίνουν αισθητά το παρών από τις 2000 στροφές, καθιστώντας σαφείς τις δυνατότητες του κινητήρα.

Και περνάμε στην ουσία της δοκιμής, που φυσικά δεν είναι άλλη από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Και μάλιστα με το Nissan Qashqai είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε πάνω από 1500 χιλιόμετρα, οπότε τα συμπεράσματα που βγάλαμε είναι πλήρη. Η δοκιμή του μάλιστα ξεκίνησε με ένα βραδινό ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη υπό καταρρακτώδη βροχή, σε σημείο να χρειαστεί να εμπλέξουμε τη τετρακίνηση, προκειμένου τα συνεχή φαινόμενα της υδρολίσθησης να είναι πιο ελεγχόμενα.

Από εκεί και πέρα σαν αίσθηση το Qashqai, μετά και τις βελτιώσεις των μηχανικών της φίρμας, δείχνει πιο πολιτισμένο και με αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης. Πρόκειται για ένα όχημα που πραγματικά χαίρεσαι να οδηγείς, και το οποίο σου προσφέρει μία έντονη αίσθηση ασφάλειας, ειδικά στη τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής μας, ανεξαρτήτως καιρικών και οδικών συνθηκών. Σε ότι αφορά στη λειτουργία της τετρακίνησης, σε κανονικές συνθήκες η μετάδοση της κίνησης γίνεται μόνο στους εμπρός τροχούς. Μέσω ενός διακόπτη μπορείτε να επιλέξετε τη λειτουργία AUTO, όπου όταν διαγνωσθεί απώλεια πρόσφυσης, η κίνηση μεταδίδεται αυτόματα και στους πίσω τροχούς. Για πιο δύσκολες συνθήκες, υπάρχει και δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης για ταχύτητες μέχρι 50 χλμ./ώρα, καθώς μετά επιστρέφει στη θέση AUTO.

Για τους λάτρεις των εκτός δρόμου διαδρομών να σημειώσουμε πως η γωνία προσέγγισης είναι 18.8 μοίρες, η γωνία διαφυγής 26.3 μοίρες, ενώ η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 18.5 εκατοστά. Τέλος τα 27990 Ευρώ από τα οποία ξεκινάει η πετρελαιοκίνητη τετρακίνητη έκδοση των 1.7 λίτρων με τους 150 ίππους, είναι μία λογική τιμή για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

  • Επιδόσεις
  • Οδική συμπεριφορά
  • Τετρακίνηση
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός




Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1700 κ.εκ. Turbodiesel
Ίπποι 150
0-100 9.5″
Τελική ταχύτητα 192 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 7 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 155 γρ/χλμ

Related posts

Η Peugeot γυρνά σελίδα. Γίνεται νεότερη και πιο… αθλητική!

times1

FCA-PSA: Και κάπως έτσι, έγινε Stellantis!

times1

Νέο Nissan Qashqai. Ο εξηλεκτρισμός το οδηγεί στο μέλλον!

times1

Η Hyundai μας επιτρέπει μία πρώτη ματιά στο Ioniq 5.

times1

Dacia Bigster Concept. Το νέο best seller της Dacia

times1

Ελαστικό με “ζωή” 130.000 χιλιομέτρων; Η Nokian λέει ναι.

times1

Leave a Comment