Η GT Black Series είναι το πιο ακραίο, το πιο σκληροπυρηνικό και ένα από τα ισχυρότερα και ταχύτερα αυτοκίνητο που έχει δημιουργήσει το Affalterbach. Η τελευταία δημιουργία της Mercedes-AMG κινείται χάρη σε έναν flat-plane V8 με χωρητικότητα 4,0 λίτρων και απόδοση 730 ίππων και 800 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.  Κάνει το 0-100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα και το 0-200 km/h σε 9,0 αλλά δεν είναι αυτά που την κάνουν την κορυφαία GT.  Είναι ελαφρύτερη, παράγει περισσότερη downforce χάρη στο εξωφρενικό bodykit και διαθέτει πιο “κοφτερές” στην ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και το πλαίσιο ενώ εξοπλίζεται και με νέα ηλεκτρονικά, τα Pilot Sport Cup 2 της Michelin και φυσικά, ένα κορυφαίο σύστημα πέδησης.

Όλα αυτά, δημιουργούν ένα πακέτο που επιτρέπει στην Mercedes-AMG να κατακτήσει τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην πίστα του Nurburgring με χρόνο της τάξης των 6 λεπτών και 43,616 δευτερολέπτων που σπάει το προηγούμενο ρεκόρ  της Lamborghini Aventador SVJ. Ο χρόνος του γερμανικού super sportscar επιτεύχθηκε με αξεσουάρ και εξαρτήματα που τοποθετούνται στο εργοστάσιο σε κάθε GT Black Series αλλά αξίζει να σημειώσουμε ότι οι μηχανικοί της εταιρίας χρησιμοποίησαν την πείρα τους στην “Πράσινη Κόλαση” για να ρυθμίσουν την ανάρτηση και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου ειδικά για την περίσταση. Οι αντιστρεπτικές ράβδοι ρυθμίστηκαν στην σκληρότερη ρύθμιση τους, η camber αυξήθηκε στις 3,8 μοίρες εμπρός και 3,0 πίσω και το splitter πήρε την πιο ακραία ρύθμιση που επιτρέπεται. Στο πίσω μέρος από την άλλη, επιλέχθηκε μικρότερη γωνία για την αεροτομή ώστε να μην θυσιαστεί μεγάλο μέρος της τελικής ταχύτητας, με την ενεργή αεροδυναμική να “καλύπτει” την ανισορροπία. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το “Track Pack” που προσφέρει η Mercedes-AMG και προσθέτει νέα, ανθρακονημάτινα bucket καθίσματα, ζώνες ασφάλειας 4 σημείων και ένα roll-cage ενώ για τα ελαστικά της Michelin, επιλέχθηκε η πιο μαλακή γόμα καθώς στόχος ήταν η επίτευξη του ταχύτερου χρόνου σε έναν γύρο και όχι κάποιος μαραθώνιος. Πίσω από τα χειριστήρια δε, κάθισε ο οδηγός αγώνων και νικητής στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring, Marco Engel. Τον εντυπωσιακά γρήγορο γύρο, μπορείς να δεις στο video που ακολουθεί.