Δεν αποτελεί μυστικό ότι η Volkswagen επενδύει σημαντικά στον εμπλουτισμό της γκάμας των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της όσο και στην εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Το ID.R είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της δουλειάς που γίνεται πίσω από την κεντρική σκηνή στο τμήμα R&D της γερμανικής εταιρίας και η γνώση που αποκομίζεται στο συγκεκριμένο project θα αρχίσει να μετακυλά και στα οχήματα παραγωγής της VW. Ένα από αυτά που θα επωφεληθεί από τη νέα τεχνολογία που εξελίσσεται διαρκώς θα είναι το ID Space Vizzion, όταν περάσει στην παραγωγή κάποια στιγμή εντός του 2023.

Το κομψό shooting brake της Volkswagen έχει, στην θεωρία τουλάχιστον, ότι χρειάζεται για να πετύχει σε μία δύσκολη και ολοένα πιο ανταγωνιστική αγορά. Διαθέτει χώρους (συγκρίσιμους με το Phaeton και με πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών), διαθέτει στιλ, ποιοτικό εσωτερικό και καθώς θα βασίζεται σε μία αναβαθμισμένη εκδοχή της MEB αρχιτεκτονικής, θα διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο. Αυτό, μεταφράζεται σε αυτονομία της τάξης των 700 χιλιομέτρων εν μέρει χάρη στις εξελίξεις στην τεχνολογία των μπαταριών και της απόδοσης των ηλεκτροκινητήρων αλλά και στην προηγμένη αεροδυναμική που ελαχιστοποιεί τις αντιστάσεις χωρίς να θυσιάζει το design.

Αυτά θα είναι τα προτερήματα του ID Space Vizzion όταν περάσει στην παραγωγή στο Emden της Γερμανίας. Μένει να δούμε τις εκδόσεις στις οποίες θα είναι διαθέσιμο καθώς και τον τελικό σχεδιασμό του, ο οποίος δεν περιμένουμε ότι θα διαφοροποιείται αισθητά από το πρωτότυπο που είδαμε τέτοια εποχή πριν από έναν χρόνο. Αν το εν λόγω πρωτότυπο αποτελεί το δείγμα γραφής της Volkswagen πάντως, το ID Space Vizzion θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 280 ίππων και 550 Nm ροπής στον πίσω άξονα, με την προοπτική τοποθέτησης ενός ακόμα στον εμπρός άξονα (χαρίζοντας και δυνατότητες τετρακίνησης) να παραμένουν ανοιχτές.