Η Nissan μόλις παρουσίασε στον κόσμο το ανανεωμένο Navara αλλά όπως συνηθίζεται αυτή την εποχή, με το που είδαμε το νέο μοντέλο η συζήτηση μεταφέρθηκε σχεδόν αυτόματα στην επόμενη γενιά και το ερώτημα που προκύπτει είναι απόλυτα λογικό αν αναλογιστεί κανείς το περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί στην βιομηχανία αυτοκινήτου και τις συνεργασίες που υπάρχουν. Στην Συμμαχία για παράδειγμα, υπάρχουν δύο εταιρίες με δύο πολύ δυνατά “όπλα” στην κατηγορία των pickups. Ποια είναι η πιθανότητα αυτά τα δύο να γίνουν ένα; Εννοώντας βεβαίως το φαινόμενο του λεγόμενου badge-engineering που σημαίνει ότι το ένα μοντέλο αποτελεί πιστό αντίγραφο του άλλου;

Η απάντηση του επικεφαλής global product planning της Nissan, Ivan Espinosa, ήταν σχετικά καθησυχαστική. Το υψηλόβαθμο στέλεχος της ιαπωνικής εταιρίας ξεκαθάρισε ότι η Nissan διατηρεί τον απόλυτο έλεγχο του δημοφιλούς Navara και ότι η λογική του “leader/follower” που περιλαμβάνεται στο μεσοπρόθεσμο πλάνο της Συμμαχίας αφορά την εκμετάλλευση των προτερημάτων που έχουν οι εταιρίες με βάση την στρατηγική της κάθε μίας και όχι απαραίτητα στην πιστή αντιγραφή.

Αν στο μέλλον έχουμε την ανάγκη να κάνουμε κάτι διαφορετικό ή μοναδικό επειδή ο πελάτης το απαιτεί, αυτό θα κάνουμε.

Σε ένα θεωρητικό παράδειγμα, ο Espinosa δεν δίστασε να αναφέρει ότι δεν αποκλείεται η μία εταιρία της Συμμαχίας να παρέχει το πλαίσιο και η άλλη τους κινητήρες. Όπως δεν δίστασε να επιβεβαιώσει ότι το επόμενο Navara θα διατηρήσει την διάταξη 5 συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση.

Οι απαιτήσεις ορίζονται από τις εταιρίες. Κάθε εταιρία έχει τις δικές της απαιτήσεις και έτσι δουλεύουμε στην Συμμαχία επειδή έχουμε διαφορετική πελατειακή βάση και διαφορετική κάλυψη στις αγορές.

Αυτά από τη Nissan αλλά μένει να δούμε την υλοποίηση των εξαγγελιών. Έχουμε δρόμο μπροστά όμως καθώς η επόμενη γενιά του Navara δεν αναμένεται πριν το 2024 – μόλις παρουσιάστηκε το facelift άλλωστε!