Άλλα δύο αυτοκίνητα υποβάλλονται στην εξαιρετικά απαιτητική δοκιμασία αποφυγής ταράνδου, επιτυγχάνοντας διαφορετικά αποτελέσματα. Από την μία, έχουμε το Subaru Forester με τον υβριδικό βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων και ελαστικά Bridgestone Dueler H/P Sport σε διάσταση 225/60/17 και από την άλλη, το Audi A3 με τον 1500άρη βενζινοκινητήρα των 150 ίππων και ελαστικά Bridgestone Turanza T005 σε διάσταση 225/40/18.

Το μεν πρώτο, χαρακτηρίζεται από το ισπανικό “km77” ως απολύτως ασφαλές σε όλες τις προσπάθειες που έγιναν στην δοκιμασία αποφυγής ταράνδου αν και λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος, τον μεγάλο όγκο, το μεγάλο βάρος και το στήσιμο του αυτοκινήτου, απαιτείται μία εξοικείωση με την συμπεριφορά του για την επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος. Σύμφωνα με τους δοκιμαστές, το κλειδί είναι στον τρόπο που στρίβει το τιμόνι ο οδηγός καθώς η πρώτη εντολή πρέπει να είναι λιγότερο απότομη ώστε να διευκολύνει την μεταφορά του βάρους, να μειωθεί το φαινόμενο της υποστροφής και να καθυστερήσει η επέμβαση του συστήματος ευστάθειας. Έτσι, το Forester κατάφερε μέγιστη ταχύτητα 77 km/h και πέρασε με επιτυχία το τεστ.

Τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά με το γερμανικό hatchback. Η πρώτη αντίδραση του Audi A3 είναι να υποστρέψει (όπως η συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων στην κατηγορία) αλλά με μία δεύτερη εντολή στο τιμόνι, το πίσω μέρος ελαφραίνει, όχι επικίνδυνα βεβαίως, και το αυτοκίνητο τοποθετείται στην επιθυμητή πορεία. Με βάση αυτά τα χαρακτηριστικά, το A3 Sportback δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το τεστ με επιτυχία με ταχύτητα μεγαλύτερη των 72 km/h αν και η αδυναμία επίτευξης μεγαλύτερης ταχύτητας οφείλεται, σύμφωνα με το ισπανικό μέσο, στα ελαστικά της Bridgestone που φαίνεται πως πέφτουν πάνω σε έναν μεταφορικό τοίχο γύρω σε αυτά τα χιλιόμετρα. Αυτό ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα ανεξαρτήτως.