Η όλη υπόθεση είναι “να ‘χαμε να λέγαμε” καθώς αφορά περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο το πρεστίζ που συνοδεύει ένα ρεκόρ ταχύτερου γύρου στη Norschleife της πίστας του Nurburgring, αλλά έχει ενδιαφέρον να βλέπεις δύο εταιρίες να “σφάζονται” στον συγκεκριμένο στίβο. Όπως και να έχει, η Mercedes-AMG απάντησε στην Porsche που στα μέσα του Αυγούστου ανακοίνωσε πως είναι το ταχύτερο “executive” αυτοκίνητο στο ‘Ring, με χρόνο της τάξης των 7 λεπτών και 29,81 δευτερολέπτων.

Τώρα όμως, το εν λόγω ρεκόρ επιστρέφει στην Mercedes-AMG που κατάφερε με την GT 4-Door Coupe 63 S 4MATIC+ και τον οδηγό εξέλιξης Demian Schaffert στα χειριστήρια να σταματήσει τα χρονόμετρα είτε στα 7 λεπτά και 23,009 δευτερόλεπτα, είτε στα 7 λεπτά και 27,80 δευτερόλεπτα. Οι δύο χρόνοι αφορούν δύο διαφορετικούς τρόπους μέτρησης του χρόνου στη Nordschleife, ανάλογα με τα σημεία εκκίνησης και τερματισμού αλλά αμφότεροι είναι ταχύτεροι από τον χρόνο της Panamera και χαρίζουν τον τίτλο του ταχύτερου “αυτοκινήτου πολυτελείας” στην 4-θυρη GT. Φυσικά, για να έχει νόημα το ρεκόρ, η GT 4-Door Coupe 63S 4MATIC+ έπρεπε να είναι και ήταν “απολύτως standard”. Αυτό, για το συγκεκριμένο μοντέλο, σημαίνει ότι εξοπλιζόταν με έναν 4-λιτρο, twin-turbo V8 με απόδοση 639 ίππων και 900 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης της γερμανικής εταιρίας. Για λόγους ασφαλείας διέθετε διαφορετικό bucket κάθισμα και ζώνες 4 σημείων ενώ “φορούσε” τα προαιρετικά AMG Aerodynamics Package που βελτιώνει την ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες και Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά. Τον χρόνο που έγραψε η μεγάλη AMG μπορείς να τον θαυμάσεις στο video που ακολουθεί.