Υπάρχουν κάποιοι αγώνες που δεν μπορείς να κερδίσεις και η Mercedes όχι μόνο το αναγνωρίζει αυτό, αλλά αποφασίζει να αποσυρθεί από έναν εκ των σημαντικότερων την εποχή που διανύουμε. Την εποχή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να “μεταμορφωθούν” σε παρόχους κινητικότητας, ότι κι αν σημαίνει αυτό, η Mercedes-Benz γίνεται η πρώτη εταιρία που αποσύρεται από τον αγώνα για την αυτόνομη οδήγησης και δηλώνει ότι δεν έχει καμία πρόθεση να γίνει πάροχος κινητικότητας καθώς αυτό το concept είναι πλέον… πασέ.

Οι επενδυτές μας δεν περιμένουν μονάχα πωλήσεις, αλλά και κέρδη.

Δήλωσε εκπρόσωπος της γερμανικής μάρκας ρίχνοντας λίγο φως σε μία πραγματικότητα που μερικές φορές μας διαφεύγει. Καλή η καινοτομία, αλλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες παίζουν αυτό το παιχνίδι για τα κέρδη και σύμφωνα με την Mercedes, δεν μπορείς να έχεις κέρδη με προτάσεις όπως το car sharing. Κατά συνέπεια, μειώνει τις επενδύσεις στην έρευνα και την εξέλιξη για αυτού του είδους τις τεχνολογίες και εστιάζει σε αυτά που ξέρει να κάνει καλά.

Έχουν περάσει 5 χρόνια από τότε που η Mercedes παρουσίαζε την πρωτότυπη F 015 σε ένα πρώην αεροδρόμιο κοντά στο San Francisco και πραγματοποίησε επίδειξη δυνατοτήτων οδηγώντας αυτόνομα, χωρίς την παρουσία οδηγού, γύρω από μία οριοθετημένη περιοχή. Πέντε χρόνια είναι πολλά και η Mercedes γνωρίζει ότι έχει μείνει πίσω όσον αφορά στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης. Γνωρίζει, πιθανώς επειδή δοκίμασε και απέτυχε, ότι δεν μπορεί να την εξελίξει και δεν υπάρχει λόγος να σπαταλά χρήματα προσπαθώντας. Γι’ αυτό αποσύρθηκε από την συνεργασία με την BMW. Οπότε εστιάζει στην πολυτέλεια, στον εξηλεκτρισμό και στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που εξακολουθούν να παίζουν κεντρικό ρόλο στην στρατηγική της. Η ολοκαίνουρια S-Class προσφέρει ήδη “αυτονομία” Επιπέδου 3 και η Mercedes δουλεύει με την Bosch για να πετύχει μέσα στα επόμενα χρόνια το Επίπεδο 4. Αλλά μην περιμένεις μία πραγματικά αυτόνομη Mercedes σύντομα. Ίσως ποτέ!