Την εποχή του εξηλεκτρισμού, των χαμηλότερων εκπομπών ρύπων και του… εξορθολογισμού, θα περίμενε κανείς ότι μία εταιρία σαν την Mazda δεν έχει ανάγκη κάποιον κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού και περισσότερων κυλίνδρων. Όμως η συμπαθής ιαπωνική φίρμα θέλει να κάνει το επόμενο βήμα “upmarket” και γι’ αυτό, χρειάζεται το πρεστίζ ενός κινητήρα με περισσότερους από 4 κυλίνδρους. Γι’ αυτό ανακοίνωσε ότι το επόμενο Mazda6 θα είναι διαθέσιμο και με έναν ολοκαίνουριο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ο οποίος θα προσφέρεται ως βενζίνης και πετρελαίου αλλά και με την Skyactiv-X τεχνολογία ανάφλεξης συμπίεσης!

Δυστυχώς, η Mazda δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες. Ανέφερε ότι ο κινητήρας θα τοποθετείται κατά τον διαμήκη άξονα και θα συνδυάζεται (πιθανώς όχι αποκλειστικά) με ένα σύστημα τετρακίνησης. Φημολογείται δε, ότι ο νέος κινητήρας θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην επόμενη γενιά του Mazda6 που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2022, ωθώντας το εν λόγω μοντέλο σε πιο… premium περιοχές όπου θα βρει μεταξύ άλλων ανταγωνιστών την BMW 3 Series. Παράλληλα, ακούγονται διάφορες φήμες περί του εξηλεκτρισμού του νέου κινητήρα, περί χρησιμοποίησης του σε ένα νέο sports car κ.ά. αλλά καλύτερα να μην εστιάσουμε σε αυτές καθώς σε αυτό το σημείο, είναι πρακτικά ανυπόστατες. Ας περιμένουμε να μάθουμε τις λεπτομέρειες του νέου, 6-κύλινδρου συνόλου και τις προθέσεις της Mazda και θα επανέλθουμε με οτιδήποτε νεότερο.