Μέχρι σήμερα, η γκάμα του Jeep Wrangler είχε σχεδόν τα πάντα. Είχε έναν 4-κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, έναν ατμοσφαιρικό V6 με χωρητικότητα 3,6 λίτρων, έναν πετρελαιοκινητήρα, ακόμα και ένα plug-in υβριδικό σύνολο όμως κάτι έλειπε. Κάτι… παραδοσιακά αμερικανικό. Η Jeep δεν διέθετε στην γκάμα του Wrangler ένα V8 σύνολο αφήνοντας ανοιχτό το πεδίο στην aftermarket σκηνή να εκμεταλλευτεί το κενό λανσάροντας τις δικές της προτάσεις και αποσπώντας μερίδιο από μία αγορά την οποία θα μπορούσε να έχει δική της.

Αυτό ακριβώς σκοπεύει να κάνει τώρα η αμερικανική εταιρία καθώς απ’ ότι δείχνουν όλα, εγκρίνει για παραγωγή το Wrangler Rubicon 392 που είχε παρουσιάσει σε μορφή concept στα μέσα του καλοκαιριού. Να θυμίσουμε ότι το εν λόγω πρωτότυπο εξοπλιζόταν με έναν ατμοσφαιρικό V8 με χωρητικότητα 6,4 λίτρων που παράγει 450 ίππους και 610 Nm ροπής αλλά η δημιουργία της αμερικανικής εταιρίας δεν σταματούσε εκεί. Νέοι, ενισχυμένοι άξονες, διαφορικά που “κλειδώνουν” ηλεκτρικά, ανάρτηση της Jeep Performance Parts που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκατοστά, νέες ζάντες ελαφρού κράματος κ.ά. καλούδια, σε συνδυασμό με τις αναβαθμισμένες επιδόσεις που εξασφαλίζει ο V8 κινητήρας θα δώσουν νέα ώθηση στο image του εμβληματικού off-roader και γιατί όχι, στις πωλήσεις του. Απλά θα πρέπει να περιμένουμε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για την έκδοση παραγωγής του Wrangler V8 πριν το δούμε να λανσάρεται στην αγορά κάποια στιγμή εντός του 2021. Το ενδιαφέρον για την ευρωπαϊκή αγορά δεν είναι τόσο υψηλό, αν λανσαριστεί κιόλας εδώ.