14.9 C
Athens
November 30, 2020
ΣΠΟΡ

Η σκαλωσιά της Εξυγίανσης, της παρακμής (και της Εθνικής)

Η-σκαλωσιά-της-Εξυγίανσης,-της-παρακμής-(και-της-Εθνικής)

Για να πάρει ένα γήπεδο ακόμη και την κατώτατη άδεια από την UEFA, θα πρέπει να πληροί κάποιες μίνιμουμ προδιαγραφές. Να παρέχει κάποιες συγκεκριμένες «ευκολίες», που θεωρούνται τουλάχιστον δεδομένες, για ένα τυπικά «σωστό» γήπεδο. Να έχει κανονικά/ανθρώπινα αποδυτήρια, ικανό φωτισμό, να παρέχει την απαιτούμενη ασφάλεια. Α, ναι, και να διαθέτει… ηλεκτρονικό πίνακα. Αυτό το τελευταίο κρατήστε το. Και ρίξτε μια προσεκτική ματιά στις φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε. Και θα καταλάβετε πού είναι το «πρόβλημα». Πού προκύπτουν τα διάφορα προβλήματα, τα οποία καθιστούν ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ το γήπεδο της Ριζούπολης. Κόντρα στις τσιρίδες διάφορων γραφικών παπαγάλων της εξαρτημένης και χαλκευμένης ενημέρωσης.

Τι βλέπετε στη βασική φωτογραφία; Εναν φωτεινό πίνακα. Ναι, έναν φωτεινό πίνακα. Που, βεβαίως, δεν αποτελεί εγκατάσταση του γηπέδου. Αλλά αποτελεί προσθήκη της τελευταίας στιγμής. Για να μπορέσει η UEFA να κλείσει τα μάτια της, έστω για ένα παιχνίδι και να επιτρέψει να διεξαχθεί ο αγώνας με τη Σλοβενία.

Ρίχνοντας μια πιο προσεκτική ματιά φαίνεται εύκολα ότι πρόκειται για μια κατασκευή από εκείνες που τοποθετούνται σε συναυλίες και άλλους χώρους εκδηλώσεων. Με την ΕΠΟ να νοικιάζει τον συγκεκριμένο εξοπλισμό, ώστε να μπορέσει να γίνει το παιχνίδι. Σε ένα γήπεδο που εκτός του ότι δεν έχει κανονικά αποδυτήρια, φωτισμό, ασφάλεια (σ.σ. σε όλα αυτά έγιναν εργασίες έως την τελευταία στιγμή), δεν υπήρχε ούτε ηλεκτρονικός πίνακας, που να δείχνει το σκορ του αγώνα και βασικές πληροφορίες.

Τι να κάνουν, λοιπόν, τα λαγωνικά της Ομοσπονδίας. Από το να διασύρουν για ακόμη μία φορά την Εθνική και την αξιοπιστία του ελληνικού ποδοσφαίρου, είπαν να σηκώσουν μια πρόχειρη κατασκευή με μια γιγαντοοθόνη, για να γίνει η δουλειά. Και για να μην βγουν οι διάφοροι γραφικοί να αλλάξουν (για πολλοστή φορά) την πραγματικότητα, παραθέτουμε και τις άλλες δύο φετινές φωτογραφίες, για να μην υπάρχουν απορίες εάν η σκαλωσιά υπήρχε ή τοποθετήθηκε για να «γίνει η δουλειά».

Το πιο κωμικό της υπόθεσης, βεβαίως, είναι πως η προχειρότητα φαίνεται από το γεγονός ότι η γιγαντοοθόνη τοποθετήθηκε ακριβώς λίγο πριν το κόρνερ, μπροστά στην εξέδρα των επισήμων. Με αποτέλεσμα να είναι «φάτσα κάρτα» και στους τηλεοπτικούς δέκτες. Ώστε εάν κάποιος δεν έχει καταλάβει την προχειρότητα, να βεβαιωθεί…

Αυτή η σκαλωσιά αποτυπώνει απολύτως το τι έχει κάνει η αυτοαποκαλούμενη «Εξυγίανση» στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Είναι ένα «μπάλωμα» ανάλογης «ποιότητας» με αυτό που αντιπροσωπεύει αυτή η ΕΠΟ. Εικόνα και ομοίωσή της, των απίθανων παραγοντίσκων που τη διοικούν. Τους ίδιους που έχουν φέρει σε αυτό το σημείο την Εθνική. Να αποτυγχάνει με κρότο, ακόμη και στο Γ’ γκρουπ δυναμικότητας του Nations League.

Αυτή η ομοσπονδία, με τα πρόσωπά της, με τις επιλογές της, με τις αγκυλώσεις της, έγινε η αφορμή η Εθνική Ομάδα να γίνει μια ομάδα… 3ης διαλογής. Μια ομάδα που αφέθηκε στη μοίρα της και στα παιχνίδια που παίζονται στην πλάτη της. Από τους γνωστούς αγνώστους. Μια ομάδα, που χρειάζεται κάτι παραπάνω από μια… σκαλωσιά με μια γιγαντοοθόνη, για να επιστρέψει στην ποδοσφαιρική αξιοπρέπεια.

Η ΓΙΓΑΝΤΟΟΘΟΝΗ-ΣΚΑΛΩΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟ…

Related posts

Γιακουμάκης: «Καλύτερα να έβαζα 50 γκολ με την ΑΕΚ, παρά το νικητήριο με τον Ολυμπιακό»

times1

Περιστέρι: Ο Χάροου προανήγγειλε ότι έρχεται στην Ελλάδα (pic)

times1

Ποιότητα και προσωπικότητα με Σάκχοφ, Τάνκοβιτς και Καρίμ! (vids)

times1

Λαπόρτα: «Ο Μέσι αγαπάει την Μπάρτσα, θα μας δώσει μια ευκαιρία»

times1

Πρέπει να τρώμε μπανάνα μετά την άσκηση;

times1

Τριήμερο NoviLeague με επιπλέον προσφορά 300 ευρώ, εντελώς δωρεάν!

times1

Leave a Comment