13.7 C
Athens
December 3, 2020
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Alpine θέλει να γίνει μία “mini Ferrari”.

Η-alpine-θέλει-να-γίνει-μία-“mini-ferrari”.

Το φαινόμενο που ονομάζεται Ferrari χρειάζεται πολύ χρόνο και πολύ χώρο για να αναλυθεί. Μία μάρκα συνυφασμένη με τους αγώνες με φανατικό κοινό και μικρή αλλά εξειδικευμένη γκάμα προϊόντων που όχι μόνο επιζεί παρά τους μικρούς όγκους παραγωγής αλλά αναπτύσσεται. Αυτό ακριβώς θέλει να γίνει και η Alpine που της ανατίθεται από τον επικεφαλής της Renault μία δύσκολη αλλά όχι ακατόρθωτη αποστολή: να κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα “συναρπαστικά” – κάτι που ούτε καν η ίδια η Ferrari έχει τολμήσει προς το παρόν.

Έχεις τρεις οντότητες: μία ομάδα Formula 1, την μονάδα της Renault Sport και ένα εργοστάσιο στο Dieppe όπου κατασκευάζεται η A110 και είναι μισο-άδειο. Επιπλέον, έχεις μία μάρκα σαν την Alpine που έχει κασέ και μία κληρονομία που δεν αγοράζεται!

Δήλωσε ο Luca de Meo, για να συνεχίσει:

Σε μία εταιρία με σοβαρά οικονομικά θέματα (βλ. Renault) ο πειρασμός είναι να πεις “ας σταματήσουμε αυτό” και “ας σταματήσουμε εκείνο”. Αλλά είδα μία δυνατότητα να ενώσουμε αυτά τα στοιχεία και να δημιουργήσουμε –αν μου επιτρέψετε- μία mini Ferrari, βάζοντας την Formula 1 στο επίκεντρο ενός επιχειρηματικού οικοσυστήματος και δημιουργώντας μία μάρκα που έχει motorsport, engineering, παραγωγή και διανομή.

Ο de Meo που έχει την εμπειρία από την Seat και την Cupra, έχει ενδιαφέροντα σχέδια για την Alpine και πιστεύει ότι η A110, το μοναδικό μοντέλο της ιστορικής, γαλλικής φίρμας, έχει μέλλον. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι θέλει να οργανώσει τον κύκλο ζωής της “a la Porsche 911” με πολλές διαφορετικές εκδόσεις και γιατί όχι, μία ηλεκτρική αν βρεθεί ένας βιώσιμος και επικερδής τρόπος να γίνει αυτό. Κάτι ακόμα που έχει ενδιαφέρον όμως, είναι ότι η Renault βρίσκεται σε μία αδιαμφισβήτητα κακή φάση και ο χρόνος έχει ήδη αρχίσει να μετρά αντίστροφα για την τελική κρίση. Ο de Meo δήλωσε με περίσσεια ειλικρίνεια ότι έχε δώσει στον Cyril Abiteboul, το αφεντικό της Renault F1, πλέον Alpine και γενικό διευθυντή της Alpine στο σύνολο της, ότι πρέπει να βρει τρόπο να… ισοφαρίσει τον ισολογισμό της μέσα σε 3 με 4 χρόνια, χωρίς να διευκρινίζεται τι θα γίνει αν δεν συμβεί αυτό.

Related posts

DS 4. Η γκάμα της DS διευρύνεται

times1

Opel: Το νέο σήμα, εκφράζει καλύτερα τη νέα ταυτότητα.

times1

Η Mini επιβεβαίωσε το ηλεκτρικό και σκληροπυρηνικό, JCW GPE.

times1

Η Volkswagen διακόπτει όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες.

times1

Αυτοκίνητο του 2021 για την Ελλάδα. Αυτή είναι η τελική δεκάδα

times1

Νέα πλατφόρμα 800V και έως 500 χιλιομέτρων για ηλεκτρικά από την Hyundai!

times1

Leave a Comment