Το BRZ ήταν και συνεχίζει να είναι ένα ενδιαφέρον… πείραμα για την Subaru. Την ώρα που η πλειοψηφία των κατασκευαστών δεν βρίσκουν λόγο να έχουν παρουσία στην κατηγορία των προσιτών sports cars, η Subaru σε συνεργασία με την Toyota δημιούργησαν και λάνσαραν στην αγορά τα BRZ και 86 αντίστοιχα αλλά 8+ χρόνια είναι πολλά και οι τίτλοι τέλους άρχισαν να πέφτουν για την τρέχουσα γενιά. Όπως γράφει ένα μήνυμα στην ιαπωνική σελίδα του κατασκευαστή:

Σταματήσαμε να δεχόμαστε παραγγελίες για την παραγωγή κατά παραγγελία των παρακάτω μοντέλων. Οι παραγγελίες θα γίνονται δεκτές μόνο από το stock στους αντιπροσώπους.

Με πιο απλά λόγια, η παραγωγή του BRZ έφτασε στο τέλος της και λογικά, κάτι ανάλογο θα ισχύει και για το 86 που κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο, στην Gunma της Ιαπωνίας, αν και στο site της Toyota, το συγκεκριμένο μοντέλο παραμένει διαθέσιμο για παραγγελία. Τώρα, περιμένουμε τον αντικαταστάτη των BRZ/86 που θα αποτελεί για άλλη μία φορά προϊόν της συνεργασίας Toyota-Subaru και θα παρουσιαστεί εκτός απροόπτου, εντός του 2021. Με νέα πλατφόρμα, νέο κινητήρα, σημαντικά αναβαθμισμένη καμπίνα και “φρέσκο” design, η δεύτερη γενιά των ιαπωνικών coupe θα εστιάσει στην διόρθωση των ελαττωμάτων των δύο μοντέλων και στην προσφορά ενός καλύτερου, συνολικά, πακέτου.