Η Citroen είναι μία από εκείνες τις εταιρίες που ζούνε και λειτουργούν με βάση μία ενδιαφέρουσα φιλοσοφία. Στόχος είναι όπως πάντα η κερδοφορία αλλά ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζει τα προβλήματα είναι διαφορετικός από ό,τι βλέπουμε συνήθως. Στην κατηγορία των compact hatchbacks για παράδειγμα, η Citroen εντόπισε  την πτώση της δημοτικότητας λόγω της “μετανάστευσης” του αγοραστικού κοινού στην ευρύτερη κατηγορία των SUVs και λανσάρει ένα μοντέλο που αναπροσδιορίζει τον όρο compact hatchback. Πριν από μερικές ημέρες είδαμε τις πρώτες φωτογραφίες και τώρα, η γαλλική εταιρία ανακοινώνει ορισμένες επιπλέον πληροφορίες για το ολοκαίνουριο C4 και το ηλεκτρικό αδερφάκι του, ë-C4.

Η νέα πρόταση της Citroen έχει σχεδιαστεί, έχει εξελιχθεί και λανσάρεται ως ένα μοντέλο που θα γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα σε αυτό που γνωρίζουμε ως “παραδοσιακό” hatchback και στα σύγχρονα SUVs και ταυτόχρονα, θα μείνει πιστό στους πυλώνες της φιλοσοφίας της. Αυτό φαίνεται από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (αγγίζει τα 156 χιλιοστά και συνδυάζεται με κοντούς προβόλους) και τον γενικότερο σχεδιασμό του νέου C4 αλλά και από την καμπίνα, που εστιάζει στην άνεση, την καινοτομία και το έξυπνο design. Το νέο C4, όπως και το ë-C4 εξοπλίζονται με την “Progressive Hydraulic Cushion” ανάρτηση και προσφέρονται με τα προαιρετικά, “Advanced Comfort” καθίσματα ενώ στον τομέα της τεχνολογίας, μία ματιά στο ταμπλό με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης αρκεί για να δώσει το πρώτο στίγμα. Από εκεί και πέρα, υπάρχει μία full-HD κάμερα, συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay και 20 διαφορετικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που δείχνουν το πόσο εστιάζει η γαλλική εταιρία στην βελτίωση της ποιότητας της ζωής των πελατών της.

Αναφορικά με τα μηχανικά, το νέο Citroen C4 βασίζεται στην CMP αρχιτεκτονική του PSA Group και είναι ακριβώς αυτή η πλατφόρμα που του επιτρέπει να προσφέρει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση παράλληλα με τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες. Το ë-C4 χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 260 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με μία μπαταρία 50 kWh που του χαρίζει αυτονομία της τάξης των 350 χιλιομέτρων ενώ το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα διαμορφώνεται στα 150 km/h. Όποιος επιθυμεί κάτι πιο… συμβατικό, θα έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 3 διαφορετικές εκδόσεις του τρικύλινδρου 1200άρη (από 100 έως 155 ίππους) και σε 2 εκδόσεις του τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα με 110 ή 130 ίππους. Οι πωλήσεις του νέου C4 και του ë-C4 φυσικά, αναμένεται να ξεκινήσουν το ερχόμενο φθινόπωρο με την τιμή να ανακοινώνεται κοντά στο λανσάρισμα τους στην αγορά. Εν τω μεταξύ, το ë-C4 είναι μονάχα ένα από 6 εξηλεκτρισμένα Citroen που θα λανσαριστούν εντός των επόμενων 12 μηνών.