Τα μεγάλα αφεντικά της Volkswagen είναι κοντά στο να δώσουν το πράσινο φως για μία καυτή έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού ID.3, που θα εξελιχθεί από την R Performance και θα ενισχύσει τους δεσμούς ανάμεσα στο άκρως εντυπωσιακό ID.R και τα “ID” μοντέλα παραγωγής της φίρμας, που μέχρι τώρα ήταν καθαρά θεωρητικοί. Όπως δήλωσε και ο επικεφαλής εξέλιξης της γερμανικής φίρμας, Frank Welsch:

Μου αρέσει ως ιδέα αλλά πρέπει να αποφασίσουμε αν η αγορά είναι έτοιμη να δεχθεί ένα τέτοιο μοντέλο.

Αξίζει να τονίσουμε δε, ότι αν τελικά η Volkswagen εγκρίνει το καυτό ID.3, αυτό δεν θα ενταχθεί στην “GTX” οικογένεια οχημάτων καθώς αυτό το χαρακτηριστικό προορίζεται αποκλειστικά για μοντέλα με δύο ηλεκτροκινητήρες και δυνατότητες τετρακίνησης. Το ταχύ ID.3 θα χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα (παρότι η MEB αρχιτεκτονική προφανώς μπορεί να φιλοξενήσει και έναν δεύτερο, στον εμπρός) κι έτσι θα “βαφτιστεί” R. Ένα ηλεκτροκινητήρα, παρεμπιπτόντως, που αναμένεται να παράγει περί τα 300 άλογα κι αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το ID.3 R, ακόμα και να πάρει το πράσινο φως από την διοίκηση της Volkswagen, δεν θα λανσαριστεί στην αγορά πριν το 2024. Για να είναι εφικτά τα χαρακτηριστικά που προϋποθέτει η εταιρία, πρέπει να σημειωθούν κάποιες πρόοδοι στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Υπομονή λοιπόν. Σε 4 χρόνια ίσως να έχουμε για να παρουσιάσουμε ένα σπορ, πισωκίνητο, ηλεκτρικό μοντέλο με το σήμα της Volkswagen!