28.9 C
Athens
July 16, 2020
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Audi φρεσκάρει το Q5 με mild-hybrid τεχνολογία και όχι μόνο!

Η-audi-φρεσκάρει-το-q5-με-mild-hybrid-τεχνολογία-και-όχι-μόνο!

Το Audi Q5 είναι… παραδοσιακά, ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην κατηγορία των premium, μεσαίων SUVs και στην προσπάθεια της να κρατήσει τις παραδόσεις, η γερμανική εταιρία φρεσκάρει το best-seller της ώστε να το κάνει ακόμα καλύτερο και σαφώς πιο ελκυστικό. Εμφανισιακά, υπάρχουν διάφορες μικροαλλαγές τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω (νέα γρίλια, ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, διαφορετικά φωτιστικά σώματα και νέα μαρσπιέ) αλλά αναμφίβολα, την παράσταση κλέβει η ολοκαίνουρια, OLED τεχνολογία φωτισμού που πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στο μεσαίο SUV στην λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού… φυσικά!

Με το νέο σύστημα, οι αγοραστές έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν το δικό τους ξεχωριστό μοτίβο/υπογραφή κατά τη διάρκεια της παραγγελίας αν και δεν μπορούμε να μην αναρωτιόμαστε αν η αλλαγή του προεπιλεγμένου μοτίβου είναι εφικτή εκ των υστέρων. Αξίζει να αναφέρουμε επίσης ότι τα OLED εκπέμπουν τόσο φως όσο και χρώμα από την ίδια δίοδο, οπότε μπορούν να αλλάξουν την διαμόρφωση τους ταχύτατα ενώ στο πίσω μέρος συγκεκριμένα, υπάρχει και ένας αισθητήρας εγγύτητας που ανάβει τα φώτα αν ανιχνεύσει την παρουσία ενός άλλου οχήματος σε απόσταση ίση ή μικρότερη των δύο μέτρων.

Κατά τα άλλα, η Audi αποφάσισε να λανσάρει το Q5 με έναν κινητήρα: αυτός είναι ο τετρακύλινδρος turbodiesel με χωρητικότητα 2,0 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με ένα σύστημα ενσωματωμένης γεννήτριας/εναλλάκτη που χαρίζει στο Q5 mild-hybrid δυνατότητες. Στο Q5 40 TDI, το σύνολο παράγει 204 ίππους στις 3.800-4.200 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 1.750 έως τις 3.250 σ.α.λ. που σημαίνει ότι το σπριντ στα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 7,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 222 km/h.

Παράλληλα, το σύστημα επιτρέπει το σβήσιμο του κινητήρα κατά το coasting και μπορεί να λειτουργήσει το start/stop όσο η ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 22 km/h. Ο κινητήρας εξοπλίζεται επίσης με ένα σύστημα SCR (Selective Catalytic Reduction) διπλής δόσης που μειώνει περαιτέρω τις εκπομπές NOx.

Όσον αφορά στην καμπίνα δε, το νέο Q5 εξοπλίζεται με την τελευταία εκδοχή του MMI συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της Audi, που συνδυάζεται με μία νέα οθόνη 10,1 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό. Σύμφωνα με  την εταιρία, το λειτουργικό του νέου συστήματος infotainment είναι 10 φορές ισχυρότερο από αυτό του προκατόχου ενώ το περιστροφικό χειριστήριο απουσιάζει, με την θέση του να έχει πάρει ένα “πληκτρολόγιο” αφής ενώ και το σύστημα φωνητικών εντολών προσφέρει μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική για τον χειρισμό των διάφορων λειτουργιών.

Προς το παρόν, η τιμή του ανανεωμένου Audi Q5 δεν έχει γίνει γνωστή για την ελληνική αγορά, αλλά γνωρίζουμε ότι στην Γερμανία, ξεκινά από τα €48.700 ή περίπου 1.000 ευρώ ακριβότερα από το μοντέλο που αντικαθιστά. Το νέο Audi Q5 αναμένεται στην Ελλάδα προς το τέλος του έτους.

Related posts

Fiat Professional Ducato Motorhome. Για ελεύθερες αποδράσεις

times1

Mercedes-Benz eVans. To ηλεκτρικό μέλλον των επαγγελματικών

times1

FCA και Groupe PSA ονομάζουν τη νέα εταιρία τους, Stellantis.

times1

Nissan και Nismo μπαίνουν στη νέα εποχή με νέα σήματα!

times1

Nissan. Με νέο λογότυπο

times1

Η Porsche λανσάρει την 911 Turbo!

times1

Leave a Comment